راز چت روم

چت، چت روم، راز چت روم

چه مواد غذایی همراه با ورزش به کاهش چربی‌های شکمی کمک می‌کند؟

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از Express، افرادی که به دنبال کم کردن چربی‌های شکمی هستند باید در مصرف مواد غذایی مراقب باشند.

گوجه فرنگی یکی از مواد غذایی است که به کاهش وزن و تاثیرگذاری ورزش کمک می‌کند. گوجه فرنگی حاوی آنتی اکسیدان است.

-‌ گوجه فرنگی به ریکاوری عضلات بعد از ورزش کمک می‌کند.

خوردن یک لیوان آب گوجه فرنگی به صورت روزانه باعث می‌شود که ۵۰ درصد کاهش چربی‌های شکمی افزایش یابد.

مواد غذایی دیگری که مفید هستند عبارتند از: بلوبری، عسل، چغندر و نخود.

بلوبری بر کاهش تورم عضلات کمک می‌کند. نخود خستگی عضلات را در ورزش به تعویق می اندازد. عسل باعث افزایش سرعت و استقامت ورزشکاران می‌شود. نیترات موجود در چغندر اکسیژن رسانی به عضلات را افزایش می‌دهد.

کم شدن چربی‌های شکم باعث کاهش احتمال بیماری‌هایی همچون دیابت و بیماری قلبی می‌شود. چربی شکمی تنها در افرادی که ‌اضافه وزن دارند دیده نمی‌شود ،‌ بلکه افراد با وزن نرمال نیز چربی شکمی دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © 2018 راز چت روم