آمپول‌های لاغری باعث کوری می‌شوند؟

  • خانه
  • / جامعه

کد خبر: ۱۰۰۴۸۵۰ آمپول‌های لاغری باعث کوری می‌شوند؟

محسن خوش نیت، پزشک، درباره استفاده از داروهای لاغری گفت: آمپول‌های لاغری ممکن است به چشم آسیب بزنند و باعث کوری شوند که برگشت ناپذیر است. از هر ۱۰۰ هزار بیماری که این دارو مصرف می‌کنند، ۱۴ یا ۱۵ نفر دچار این عارضه می‌شوند.

پ ، پـ تبلیغات تبلیغات تبلیغات از میان اخبار

  • آمپول‌های لاغری باعث کوری می‌شوند؟ آمپول‌های لاغری باعث کوری می‌شوند؟
  • افزایش تلفات طوفان ژاپن به 11 نفر افزایش تلفات طوفان ژاپن به ۱۱ نفر
  • آخرین وضعیت پروزارهای بین‌المللی ایران آخرین وضعیت پروزارهای بین‌المللی ایران
  • پروازهای ایران-تاجیکستان لغو شد پروازهای ایران-تاجیکستان لغو شد

بیشتر بدانید:

داروی لاغری کوری بازدید از صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ۰ ۰ شما قبلا این خبر را لایک کرده‌اید . تبلیغات اخبار مرتبط

  • نگاهی به سریال‌های در حال پخش؛ از «مرد سه هزار چهره» تا «بامداد خمار»
  • نقد قسمت ششم سریال «کوری»؛ انتقام جای هر چیزی را می‌گیرد
  • نقد و بررسی سریال‌های شبکه نمایش خانگی؛ از «کوری» تا «بدنام»

ارسال نظرات نام E-mail نظر ارسال