تشدید نظارت بر خطوط بی‌آرتی شهر تهران

تشدید نظارت بر خطوط بی‌آرتی شهر تهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تشدید نظارت بر خطوط بی‌آرتی شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد قیومی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در تشریح روند تشدید نظارت بر ورود موتورسیکلت‌ها به خطوط ویژه اتوبوسرانی تهران گفت: با هدف افزایش سرعت و نظم در خطوط تندرو، طرح جدیدی برای کنترل ورود غیرمجاز وسایل نقلیه شخصی و موتورسیکلت‌ها به مسیر ویژه بی‌آرتی در حال اجراست. بی تردید رعایت این مقررات نقش مؤثری در بهبود کیفیت خدمات اتوبوس‌های تندرو خواهد داشت.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش سرعت و نظم در خطوط بی‌آرتی، ورود غیرمجاز خودروها و موتورسیکلت‌ها به مسیر ویژه است. این رفتار نه‌تنها باعث توقف‌های مکرر اتوبوس‌ها می‌شود بلکه ایمنی رانندگان و مسافران را نیز به خطر می‌اندازد.

وی ادامه داد: هدف از ایجاد خطوط تندرو، جابه‌جایی سریع و ایمن شهروندان است. این خطوط باید صرفاً در اختیار اتوبوس‌ها باشند تا سرویس‌دهی منظم و زمان‌بندی دقیق حفظ شود. در همین راستا، با همکاری پلیس راهور، نظارت بر این مسیرها افزایش یافته و تخلفات به‌صورت هوشمند ثبت و پیگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد از اجرای طرح‌های مطالعاتی جدید برای توسعه خطوط ویژه نیز خبر داد و گفت: در حال بررسی ایجاد کریدور ویژه حمل‌ونقل در بزرگراه همت از خرازی تا زین‌الدین هستیم. مقدمات اجرای طرح شامل نصب تابلوها و دوربین‌ها آغاز شده و پس از تصویب نهایی، عملیات اجرایی کلید خواهد خورد.

وی همچنین بر نقش مشارکت شهروندان تأکید کرد و افزود: برای ارتقای خدمات ارتباط مستقیم با مسافران ضروری است. شهروندان می‌توانند از طریق کد QR نصب‌شده در داخل اتوبوس‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود را ثبت کنند. بازخوردهای مردمی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و اصلاح عملکرد ناوگان تأثیرگذار خواهد بود.

قیومی تاکید کرد: حفظ نظم در خطوط تندرو به همکاری همه شهروندان نیاز دارد. رعایت قوانین عبور و مرور در مسیرهای ویژه، سرعت و ایمنی سفرهای شهری را افزایش می‌دهد و به بهبود چهره ترافیکی تهران کمک می‌کند.

کد خبر 6628249

  • آغاز بهسازی خطوط تندرو تهران پیش از ورود ناوگان جدید

  • موتورسواران از ورود به خطوط ویژه تندرو خودداری کنند

  • آغاز تست شبانه تراموای برقی در تهران

  • اقدامات شرکت واحد برای خدمات رسانی بهتر در خط آزادی به تهرانپارس

  • وارد خطوط بی آر تی نشوید

  • تلگرام خبرگزاری زیر خبر
  • تلویزیون آن
  • غیبت معنادار ایران در شرم‌الشیخ؛ تأکید دوباره بر پرچمداری مقاومت

  • کریدور شمال–جنوب، مسیر چندوجهی توسعه اقتصادی منطقه خزر

  • دانشگاه امیرکبیر به دانش‌آموزان هوش مصنوعی آموزش می‌دهد

  • اژه‌ای: قوه قضائیه در برخورد قاطع با مخلان امنیت تردید نخواهد کرد

  • امام جمعه شاهرود: سپاه برای ساماندهی مساجد شهرستان وارد میدان شود

  • سرهنگ علی‌پور: «عدالت‌محوری» رویکرد قرارگاه محرومیت‌زدایی شیراز است

  • ‌شوهران کرایه‌ای؛ ترفندی ‌برای خروج از کشور

  • کمبود قطعات یدکی موتورسیکلت؛ چالشی بی‌پایان در بازار حمل‌ونقل تبریز

  • رونق کشاورزی گلخانه ای در سیستان؛ بیش از ۳۱۰۰ نفر شاغل در زابل و زهک

  • سردار دامغانی: قدرت ایران در گرو هم‌افزایی ارتش و سپاه است

  • چاقی از کودکی آغاز می‌شود؛ تهدیدی جدی برای سلامت کشور

  • سقوط یک هواپیمای اماراتی در دریا+ تصاویر

  • هشدار یمن به تل‌آویو؛ تاوان سنگینی خواهید داد

  • پیش‌بینی هواشناسی ۲۸ مهر؛ سامانه بارشی جدید در راه شمال کشور است

  • جهش در تولید رادیودارو؛ افزایش اسکنرهای پزشکی هسته‌ای در ۳۱ استان

  • مقام حزب الله: مقاومت برای هرگونه احتمالی آماده است

  • رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران استعفا داد

  • اپیدمی خاموش آنفلوانزا و مرگ‌ومیر بیماران در ICU‌ ها

  • مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران استعفا داد

  • سفید پوست: ۷۰ شناور غیر مجاز در خوزستان توقیف شد

  • روزنامه‌های صبح دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴

    روزنامه‌های صبح دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴

  • روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴

    روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴

  • روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴

    روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴

  • روزنامه‌های اقتصادی یکشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۴

    روزنامه‌های اقتصادی یکشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۴

  • روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۴

    روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۴

  • مانتو
  • هتل های تهران
  • حرف آخر
  • مهرینو
  • تهران تایمز
  • روزنامه آگاه